torsdag 25 december 2008

Phuu....

Nu är julafton över och jag pustar ut :)


Jag själv var kanske inte på topp, men barnen tyckte att dagen var toppen och att dom fick jättebra julklappar och det är faktiskt det viktigaste.


Nu har vi min mamma och svärmor här och det är ju rena semestern då dom tar barnen hela tiden. Dock så är finns det ingen egentid så jag kommer att pusta ut i soffan under en filt då båda två har åkt. Min mamma åker den 27e och svärmor den 29e så det är ganska länge kvar.....

Men jag och mannen tänkte smita iväg i kväll på Bio...vi gör det ungefär vartannat år så nu var det dags igen :) Vi ska se Vi hade iallafall tur med vädret, igen. Jag hoppas att den är rolig och lättsam, det blir iaf lite egentid med mannen i mörkret och det är ju inte fel ;)




Hoppas att ni får en bra fortsättning på julhelgen!

Inga kommentarer: