måndag 12 januari 2009

Nya skor till barnen


Nu har jag fyndat skor till barnen, det är tyvärr inte vår än men det kommer förhoppningsvis ganska snart.

Stora tjejen hittade GULD skor, och okej, när det ändå är praktiska gympaskor och dom kostar 74,50 istället för 299kr :)

Till lillgrabben köpte jag precis lika som han hade i höstas, tråkigt ja men jag har en son som INTE vill ha nya kläder + att jag var väldigt nöjd med skorna i höstas. Och att betala 49kr istället för 199kr blir jag glad av!


Så 123,50 blev summan (ord. 498kr) I LIKE!!!

1 kommentar:

Caroline sa...

Fina fynd! Jag börjar också längta efter gympaskosäsongen, jag är SÅ less på vinterkläder och lera nu!
Det var jättefina barnkläder du sytt, och jag kan tänka mig att dina byxor också är fina, jag funderar också på att sy mjukisbyxor till mig själv, det var länge sen jag hade ett par.
/Caroline